
АПГК «Дніпровська» представляє оновлений бренд «Знатна курка»: новий дизайн для кращої якості продукції
Це оновлення бренду відображає нові цінності та цілі компанії, а саме - бути лідером на ринку України та запропонувати споживачеві найкращу якість продукції. Новий дизайн бренду «Знатна курка» було створено з метою показати споживачеві цінності компанії - свіжість, екологічність та натуральність продукту.
Оновлений дизайн бренду містить два основні кольори: червоно-рожевий та ментолово-зелений. Червоно-рожевий колір символізує свіжість та натуральність продукту, а ментолово-зелений - екологічність та здоров'я. Новий дизайн бренду «Знатна курка» є відображенням того, що компанія дбає про своїх клієнтів та ставить на перше місце якість продукту, щоб запропонувати українському споживачеві найкраще.
Окрім цього, компанія представила нову лінійку охолодженої курячої продукції в маринадах, яка вже здобула популярність серед споживачів. Смаки, такі як «Чікен біт», «Крильця в медово-соєвому соусі» та «Гомілка в соусі Італьяно», не залишать байдужими навіть найвибагливіших гурманів.
«Знатну курку спробуй раз, купуватимеш весь час!»
Оновлений дизайн бренду «Знатна курка» став ще однією перевагою продукту на полицях магазинів, що допоможе залучити нових клієнтів та зберегти вірних фанатів компанії.